Ilmoittautumiset tehdään klikkaamalla alapuolella olevaa linkkiä:

ILMOITTAUDU TÄSTÄ

Seuroille suunniteltu kiekko- ja luistelukoulun toteuttamismalli 4 - 9 vuotiaille lapsille - Suomen suurin Leijona-joukkue
Leijona-kiekkokoulun sisältö on pilkottu kolmelle tasolle siihen osallistuvan lapsen oman lähtötason mukaan. Mahdollisuus saada alusta saakka ohjausta oman tasoisessa ryhmässä.

Lapsi voi harrastaa jääkiekkoa pidemmän ajan kiekkokoulussa, jolloin kynnys joukkueeseen siirtymiseen madaltuu.

Ryhmien opetukselliset sisällöt on jaettu seuraavasti:
- Lajitekninet sisällöt (luistelu, kiekonhallinta ja mailatekniikka) oppimiseen liittyvät sisällöt
- Leikit ja kisat
- Kasvatukselliset sisällöt

Tämän lomakkeen avulla uudet tai muista seuroista tulevat pelaajat ilmoittautuvat kaudelle 2024-25. Yli 18-vuotiaat voivat itse täyttää lomakkeen ja hyväksyä ilmoittautumisehdot. Alle 18-vuotiaiden ilmoittautumisen pitää tehdä pelaajan vanhempi.

Ilmoittautumisvahvistus lähetetään pelaajan vanhemmalle sähköpostitse.

Lauttakylän Lujan jäseneksi voit liityä helposti täällä. Täytät vain omat tietosi alla oleviin kenttiin, niin lähetämme jäsenmaksun postitse kotiisi.

Osoitetietosi käsitellään luottamuksellisesti eikä niitä luovuteta seuran tietokannasta ulkopuolisten käyttöön.

Vahvistetut jäsenmaksut vuodelle 2023

Aikuiset: 30 €