Järjestäjät: Musta Mango Oy, Lauttakylän Luja, Köyliön Lallit ja Satakunnan Suunnistus ry

Neljä seuraa järjestävät yhdessä multisuunnistustapahtuman, jossa kuka tahansa voi napata seuralle pisteitä ja yhteistuloksissa kolme parasta seuraa palkitaan. Tapahtuma koostuu neljästä kilpailusta: maastomatka (keskimatka), sprintti, sisäsuunnistus ja yösuunnistus. Jokaisessa kilpailussa on vain yksi rata ja tuloksista lasketaan ikä- ja sukupuolihyvitykset.Näin kovavauhtisin pääsarjalainen ei välttämättä kerääkään suurinta pistepottia enää hyvitysten jälkeen. Joka kilpailusta lasketaan omat pisteet, joten suunnistajan ei tarvitse suunnistaa kaikkia matkoja, mutta sallittua se on. Kannattaa kuitenkin varmistaa että seurasta olisi kaikkiin kilpailuihin vähintään 4 suunnistajaa, mutta mikään välttämättömyys sekään ei ole. Kilpailussa on mukana, vaikka viivalla olisi seurasta vain yksi suunnistaja.

Tästä linkistä tapahtuman nettisivuille.